lördag 15 mars 2008

den magiska mannen

Dagens absoluta höjdpunkt var när denna länk skickades till mig; häxa sökes.

Jag känner att jag äntligen hittat det yrket som kommer ta mig från min vardag av meningslöst internetmissbruk och fruktlöst msn-raggande på J, jag har väntat på den här chansen i flera år nu. Alla som känner mig väl vet ju också att det kommer passa mig otroligt bra eftersom jag faktiskt är magisk. Dessutom kan jag inte komma på något yrke som skulle vara hetare under detta år än just trion astrolog, häxa, medium. Så nu ligger mina planer på att bli AD-assistent på is, jag vill heller inte prata om dem, jag vill glömma den tiden när jag trodde att hippa statusjobb var något för mig. Jag känner att jag är på väg till rötterna, det primala. Jag känner att jag är på väg in i en värld fylld av promenader i skogen (därifrån får jag min kraft) och troll. Jag känner idag att jag LEVER.

Er vän Martin, astrolog, häxa, medium.

Inga kommentarer: